Ads

Sunday, February 12, 2012

Edisi tahun baru




Assalamualaikum.., para x2 hadirin yg watch my blog ni..., kat blog saya ni saya banyak upload kan gambar x2 yg kebanyakkan nya YAMAHA TZM 150 dan MODENAS JAGUH 175 . .., sorry la brader saya sebenar nya minat kat 2 model ni.., pasal 2 model ni kita boleh modyfied bagi cantik .., ganazz.., dan cun ..weittt..weittt .. .dan lagi kebanyakkanya saya ambil dari MUDAH.COM ia lah dlm tu banyak gambor x2 motor yg cun x2 hasil kerja seni org Malaysia he..he.. Malaysia Boleh kan (jangan di saman JPJ sudah). Tq MUDAH.COM. jgn marah yer.. pic tu kalau saya tak simpan lama x2 di padam juga kan...


Asal blog ni nak tulis dlm bahasa inglish.., tapi BI saya ada masalah problem sikit jadi lagi senang tulis bhs Melayu lah.., `Cintailah bahasa kita' `Takkan hilang Melayu di dunia '.., (saja cari alasan sebenornya)


Ok lah pasal 2 model motor tu , kalau ada rezeki saya nak sambar jaguh la.., pasal umur pun sudah meningkat (belum tua lg) , kalau TZM untuk org muda x2 ok lah .., darah masih panas naik motor tu pun tak letih .., kan motor tu kan kena bongkok skit tubuh , saya dulu ada RXZ .., style naik pun lebih kurang sama dgn TZM lah jugak.


Jaguh pulak saya rasa semua golongan yg ada lesen motor boleh naik .., sesuai lah .., kalau yg tubuh sihat mcn bob kuman pun sesuai ..., he..he .., pakai jaket kulit spek hitam , huzzz ganaz






ni lah rupa RXZ aku dulu




No comments:

Post a Comment

ad

ad3